Quake III Arena: [CTF] TrueCombat 1.3

Serwery Quake 1-3 oraz modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klimas
Administrator
Administrator
Posty: 59
Rejestracja: 21 grudnia 2014, 02:53
Nick TeamSpeak: Klimas
Kontakt:

Quake III Arena: [CTF] TrueCombat 1.3

Post autor: klimas » 22 grudnia 2014, 20:49

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gra TrueCombat została stworzona w 2000 roku i w założeniu miała być taktycznym, realistycznym modem dla silnika Quake 3.

Przez trzy lata rozwoju i wiele wydanych wersji można wymienić kilkanaście najważniejszych cech tej gry:

dwie drużyny, różne rodzaje broni, nastawienie na walkę drużynową, taktykę i realizm,
penetracja pocisków (przez ściany, drzwi, płoty, drewno),
realistyczne zachowanie broni i pocisków włączając w to: róznorodną moc i zdolność penetracji, rykoszety, odłamki,
20 prawdziwych rodzajów broni, w tym: AK-47, G36, MP5k, Mac10, Saiga12k i wiele więcej, włącznie z lunetami noktowizyjnymi, C4 i granaty dymne,
system dodatków do broni (lunety, tłumiki, celowniki laserowe itp.),
komendy głosowe,
świetne mapy,
tryb taktyczny: celowanie przy użyniu przyrządów celowniczy broni, bez celownika na ekranie,
oskryptowane misje na mapach,
FreeClimb (wspinanie się na dowolne obiekty),
różne rodzaje HUD-ów do wyboru
i wiele, wiele innych.

Zapraszamy na serwer Quake III Arena z kultowym dodatkiem TrueCombat 1.3.

Mod wymaga gry Quake III Arena, działa również na ioquake3 ( http://ioquake3.org/get-it/ )

Kod: Zaznacz cały

https://mega.nz/#!wR5nwYST!98bRvcnGc36Kq2lJkGtGoD5APctQl2WYXK6R022B7QU
Łączenie z konsoli, wpisujesz:
\connect q3.gamingcenter.pl:27961

IP: q3.gamingcenter.pl lub 213.136.64.76
Port: 27961

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość